الاثنين، 29 أبريل 2013

نكته عن البرادعي و الكتاتنى و احمد عز ElBaradei joke about Katatni and Ahmed Ezz



Once ElBaradei was one of the Brotherhood and Ahmed Ezz
Rkben in the Arab Psoaq

ElBaradei told them: I am the speeches in people Basagaf me one million

Katatni said: I am what I was in the parliament Basagafla one million text

Ahmed Ezz said: I'm days Mubarak was Basagafla a
One quarter of a million

Individual drivers and said: I am if you entered into a cautious
Hasagafla 80 million one

مره كان البرادعي وواحد من الاخوان و احمد عز 
ركبين في عربية بسواق 



قالهم البرادعي : انا لما بخطب في الناس بيصقف لي مليون واحد 



فقال الكتاتنى : انا لما كنت فى البرلمان كان بيصقفلي نص مليون واحد 



فقال احمد عز : انا أيام مبارك كان بيصقفلي 
ربع مليون واحد 



فرد السواق و قال: انا لو دخلت بكم في حيطه 
هيصقفلي 80 مليون واحد